środa, 4 listopada 2015

Sowia poczta :3

Troszkę informacji miśki moje :*
1) Niestety zbliżamy się do końca opowiadania "Od nienawiści do miłości jeden krok". W najbliższym czasie pojawi się rozdział 24, a później epilog.
2) W grudniu, pojawią się 2 miniaturki.
3) Dla tych którzy lubią moje opowiadanie mam dobrą wiadomość, mianowicie pojawi się prolog nowego opowiadania "Dzięki Tobie, wiem co to miłość", który opublikuję w grudniu lub styczniu.
4) Oczywiście jeżeli macie jakieś pytania to proszę piszcie pod tym postem lub w zakładce "O autorce".
5) Jeszcze jedno. Żeby nie było, że wykorzystuję czyjeś projekty z faslook'a. To są tylko i wyłącznie moje projekty.
To chyba na tyle. O ewentualnych zmianach będę Was na bieżąco informować. A na razie -Dobranoc :*



2 komentarze:

  1. Miałam włączone głośniki. Cicho. Mimo wszystko, o godzinie 00:23, nawet najcichszy dźwięk, nagły i jakże skoczy, pozwala wystraszyć. Dziękuję za obudzenie mi męża przed ważnym wystąpieniem. Chciałam przeczytać, ale mnie po prostu to wkurzyło.
    Pozdrawiam,
    Rzan.
    www.rzan-komentuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam cię bardzo. Zmienię piosenki na inne. Musiałam pomylić bloga jak dawałam muzykę.
      Pozdrawiam,
      Mionka.

      Usuń